2015. május 10., vasárnap

Petrus Aged Red - Rouge 8.5%

Típus: Belga sör, félbarna

Saját tapasztalat: A rouge söröket szeretem, megannyi kellemes élmény kapcsolódik hozzájuk, ugyanis szívesen emlékszem vissza a pl. Kasteel Rouge-ra, és az Delirium Red-re is. A Petrus Aged Red nevű söre is egy vörös sör, meggyes ízzel. A pohárban sötét színe volt, vöröses-barnás árnyalatok váltották egymást, ahogy forgattam a fények előtt. Illata édes-konyakmeggyes. Ízében én édesebbre számítottam, viszont ez a fanyarabb, savanykásabb kivitel is nagyon jó kombinációnak bizonyult, ugyanis minden kortyát élveztem a 0.33l-nek. Bármikor meginnék még egyet ebből :)



Alkoholtartalom: 8.5%

Összetevők: vízi, árpamaláta, komló, sörélesztő

Gyártja: Bavik-De Brabandere, Bavikhove, Belgium

Itt vettem: Belga sörök háza, Budapest; Ára: 600 Ft






Értékelés
Sör pontszám: 9/10
Ár/érték: - 7/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése