2015. május 10., vasárnap

Allgauer Norbertus Heller Bock 7.5%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: Olaszországig kellett sodornia az életnek, hogy belekortyolhassak egy Allgauer Norbertus Heller Bock sörbe, mindösszesen €2.69-ért (gondolom ez kb 3x ár egy német supermarkethez képest). A búzakalász láttán feltettem magamnak a kérdést, hogy vajon egy erős búzasörrel, vagy egy erős "sima" sörrel fogok találkozni ma este? A csatos üveg felpattintása után kiderült: világos sör, és ezt megerősítette a "strong lager" felirat is az első címke alján. A Norbertus Heller Bock ritkás habja gyorsan tovatűnő emlék lett és nem maradt más, csak a sötétes színű sör. Az ízvilágától viszont sokkal-sokkal többre számítottam. Ez a sör majdnem semmilyen. Sem nem igazán ízesen malátás, sem nem lageresen keserű, egyszerűen igazi karakter nélkülinek éreztem végig. A többi Allgauer Büble Bier-től sem voltam elájulva, és most ez sem javított sokat a helyzeten. Egyedüli emlékezetes mivolta az erősre hangolt, 7.5%-os, lélekmelegítő karaktere.


Alkoholtartalom: 7.5%


Összetevők: víz, árpamaláta, komlókivonat, komló

Gyártja: Allgauer Brauhaus AG, Beethovenstrasse 7. 87435 Kempten, Németország

Itt vettem: Il Gigante, Arcore, Olaszország; Ára: €2.69 (kb 800Ft) (2014.08)






Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: - 1/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése