2014. október 31., péntek

Sterling Premium Pur Malt 5.5%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: Először saját márkás terméknek hittem (kiderült, tényleg az) az Auchanban vásárolt, zöld dobozos Sterling-et, de kiderült, hogy a származási helye Németország. Rögtön feljebb emeltem magamban a virtuális lécet... Kitöltve átlagos, kissé halovány színű, illata pedig az olcsó sörökre emlékeztet. Az első kortynál két jelző ugrott be: vizezett és dobozízű (fémes). Ajjaj, nem lesz ez így jó.. Ahogy kortyolgattam, egyre jobban megbarátkoztam vele, egy idő után már-már kellmessé vált a nem túl harsány karakterekkel, kicsit édeskésre és nem túl szénsavasra hangolt ízvilág. A "nem túl harsány" karakterségbe belejátszhat az is, hogy igazi komlót nem tettek bele, csak komlókivonatot. Felfelé billenti a virtuális mérleget, hogy az 5.5% alkoholtartalom legalább benne van, valamint pozitívum, hogy nem kevertek hozzá kukoricadarát sem.
Összességében sokkal többre számítottam az érte fizetett 369 Ft után, szerintem ebben az árkategóriában sok, sokkal jobb sört is lehet kapni.

Alkoholtartalom: 5.5%

Összetevők: víz, árpamaláta, komlókivonat

Származási hely: Németország

Itt vettem:
Auchan, Kecskemét; Ára: 369Ft (2014.04)






Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: - 2/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem igazán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése