2014. október 31., péntek

Fullers London Black Cab Stout - 4.5%

Típus: Angol sör, stout

Saját tapasztalat: Fullers sörből lassan jópárat megkóstoltam, stout típusút viszont még nem. A London Black Cab egy olyan stout, amelynek egészen kevés habja van, és az is gyorsan tovatűnik. Illata és íze keserű, de teljesen máshogy mint pl. a korábban kóstolt Fullers IPA. Ez fanyarabb, nyersebb szerintem, viszont kortyaiban keveredik némi kávés, étcsokoládés jelleg. Megvallom őszintén, nem tartoznak a kedvenceim közé a stout-ok, de ez az üveg a maga nemében finom volt. A kortyolások közben rá-rápillantotam az üveg címkéjén található éjszakai utcarészre, a fekete londoni taxival, és elmerengtem rajta, hogy milyen lehet egy londoni pub-ból kilépni pár üveg Fullers elfogyasztása után, és bepattanni a black cab-be, hogy hazarepítsen... :)


Alkoholtartalom: 4.5%

Összetevők: víz, maláta, komló, élesztő

Származási hely: Anglia

Itt vettem: Tesco, Kecskemét; Ára: 599 Ft (2014.01)






Értékelés
Sör pontszám: 7/10
Ár/érték: -
Újra vennék? – Igen
Megérte?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon bejöttek nekem is ezek a Fuller's sörök. Szerintem nem a Tescoban, hanem az Auchanban voltak megvásárolhatóak.

    VálaszTörlés
  2. Finom inkább kávés keserű csokis jelleg. Jó sör. Sötét mint az fekete éjszaka kevés habbal és nem puffaszt úgy.

    VálaszTörlés