2014. október 31., péntek

Allgäuer Büble Bier Urbayrisch Dunkel - 5.3%

Típus: Német sör, barna
 

Saját tapasztalat: Az Allgäuer Büble Bier Barna változata az Urbayrisch Dunkel nevet viseli, és egy 5.3%-os, bajor sört jelöl. A csatos üveges ital dús habbal került ki a palackól, ám ez pár perccel a napvilágra kerülése után eltűnt. A sör íze leginkább semleges, nyoma sincs az oly' sok barna sörre jellemző kávés-édes vonalnak, helyette szolid visszafogottságú malátásságot lehet felfedezni a kortyok végén. Igazából mégcsak azt sem biztosan mondanám meg, hogy barna sör. Emlékszem, hogy a világos Büble Bier-től is többet vártam, amikor megkóstoltam, őszintén szólva kicsit a barnában is csalódtam most.



Alkoholtartalom: 5.3%


Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Származási hely: Németország

Itt vettem: Auchan, Kecskemét; Ára: 769 Ft (2014.08)






Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: - 3/10
Újra vennék? – Nem, max a feeling miatt
Megérte? - Ennyiért nem

2 megjegyzés:

  1. Csak megjegyezném, hogy ez az üveg sör itt Németországban 80 cent körül van (és az összes minőségi sör is, kb mindegyik), + a csatos üveg itt 15 cent ami 45 forint. Beszarás nem? Mióta kint élek, 5 hete, a sörök töredékét sem kóstoltam még meg, pedig napi szinten tesztelem őket :) Otthon meg mennek a 6-800, meg 1000 ft feletti árak... persze csak pár fajta.
    Ha adsz egy címet, vagy esetleg pesti vagy, viszek neked pár üveg sört tesztelni :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, látom azért te is jártál errefelé párszor... de az ajánlatom azért még áll! Pár üveggel megtudlak dobni, esetleg írj pár témát amit még nem kóstoltál és szeretnél!

    VálaszTörlés