2014. szeptember 20., szombat

Steiger 11 Tmavý - 4.5%

Típus: Szlovák sör, barna

Saját tapasztalat: A Steigerek közül eddig a 12-es világos jutott a kezeim közé, a 11-es barna(!) pedig a mai estén került terítékre. A felkiáltójel azért van, mivel - lehet én voltam figyelmetlen - de világos sörre számítottam. Ahogy kitöltöttem a korsóba az egészen sötét színnel rendelkező, 4.5% alkoholtartalmú italt...Az első kortyoknál az volt a legszembetűnőbb, hogy eszméletlenül édesnek hatott. Komolyan olyan volt, mintha cukros, szénsavas italt innék! Erősen malátás, kicsit kávés, de leginkább édes. Az én ízvilágomnak talán kicsit túlságosan is. Ezt a sört azoknak ajánlom, akik a keserűség miatt eddig tartózkodtak általában a söröktől.


Alkoholtartalom: 4.5%


Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat, sörélesztő, E954 édesítőszer

Gyártja: Pivovar Stieger, Slovensko

Itt vettem: Coop, Sturovo; Ára: 0.65€ (2014.03)






Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: -  2/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése