2014. szeptember 20., szombat

St Michaelsberg Pilsener 4.8%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A szerzeteses St. Michaelsber Pilsener sör az Auchanban várt rám, 329Ft-os árcédulával. Nem kevés egy sörért, ezért magasra tettem a lécet magamban. Kitöltés után egészen világos színű ital fogadott, az elején korrekt, ám pár pillanat múlva szertefoszló habbal a tetején. Illata semleges, íze pedig kicsit szerintem édeskés egy pilsnerhez viszonyítva - én sokkal határozottabb ízekre számítottam. Az összetevők között komló nincs, csakis komlókivonat, ami azért fura az árcédulát nézegetve. Ahogy kortyoltam belőle, mindig olyan érzésem volt, mintha hiányozna belőle valami... valami, amitől szívesen emlékszem rá vissza. Az egész doboz tartalma úgy fogyott el, hogy nem találtam meg ezt a hiányzó láncszemet, ezért egy teljesen átlagos, maradandó élményt nem nyújtó sörként fogok rá visszaemlékezni.


Alkoholtartalom: 4.8%

Összetevők: víz, árpamaláta, komlókivonat

Származási hely: Németország

Itt vettem: Auchan, Kecskemét; Ára: 329 Ft (2014.04)






Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: -  2/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése