2014. szeptember 20., szombat

Brand Ale Bigfoot Sörfőzde 4.5%

Típus: Magyar sör, világos ale

Saját tapasztalat: A Brand Ale egy olyan ale sör, amelyet a Bigfoot Sörfőzde készít Domonyban. A címkén néhány ballonkabátos "nehézfiú" látható, akik közül az egyik a kezében fog egy Brand Ale-t, ezzel is sugallva, hogy ők is ezt kortyolgatják zűrös estéiken. Apropó zűrös, a sör maga a leírás szerint egy szűrt ital, de olyan zavaros (zűrös) volt az enyém, hogy simán elmenne egy pasztörizálatlan és szűretlen sörnek is. Ízében a maláta mellett kesernyésen gyümölcsös, amolyan fanyar módon, amelytől jól eső a kortyok zárása. Szénsavtartalma nem túl magas, ezért könnyedén csúszik, ám összességében kissé gyengére sikerült szerintem, hiszen végig vizezettnek hatott nekem. Megkóstolni mindenképpen megérte, de valószínűleg nem ez lesz életem nagy söre.



A teszthez a sört ajándékba kaptam, ezúton is köszönet érte.

Alkoholtartalom: 4.5%


Összetevők: víz, árpamaláta, komló, sörélesztő

Gyártja: Bigfoot Sörfőzde, 2182 Domony, Fő út 137.

Itt vettem: Ajéndék volt






Értékelés

Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: - 
Újra vennék? –
Megérte? -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése