2014. március 9., vasárnap

Tsingtao 4.7% - Kínai sör

Típus: Kínai sör, világos

Saját tapasztalat: Az Auchan katalógusban akadt meg a szemem néhány olyan kínai írásjelnél, amely egy kis üveges sörön volt. Kínai sör? Ezt muszáj megkóstolnom, és nem sokkal később már bent hűlt a hűtőben a kis üveges, 4.7%-os söröcske a hűtő egyik fiókjában. Durván egy órával később kitöltöttem: Színe halovány, mint a holdfény az éjszakában, gyorsan eltűnő habja pedig egészen rikítóan fehérlik a tetején. Illatában van valami megfoghatatlan (talán a rizs okozza?), íze pedig könnyed, ám a nem túl jó fajtából, ugyanis olyan, mintha kicsit vizezett lenne. A Tsingtao-ban összevegyül a kis citrusos savanykásság, némi komlós keserűség, valamint a kicsit csípős szénsavasság hármasa. Kellemetlen utóíze nem nagyon van, ezért annyira nem rossz, mint ahogy először gondoltam. Annak ellenére, hogy a ratebeer-en gigászi 5 pontot kapott a 100-ból, nekem ennél azért feljebb került a virtuális skálámon, szerintem messze nem ennyire kritikán aluli. Tulajdonképpen sokkal rosszabbra számítottam, főleg azok után, hogy a google képei között szatyorba csapolt Tsingtao-t is láttam (na jó, felteszem ide is). :)

Alkoholtartalom: 4.7%


Összetevők: víz, árpamaláta, rizs, komló

Származási hely: Kína

Itt vettem: Auchan, Kecskemét; Ára: 339 Ft (2014.01)









Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: - 2/10
Újra vennék? – Elképzelhető
Megérte? - Nem túlzottan

3 megjegyzés:

  1. Hogy a francba isszák meg a zacskóból? :D

    VálaszTörlés
  2. Szivoszallal a neten vannak kepek : )

    VálaszTörlés
  3. Egy kinai kajáldában ittam, nekem kifejezetten ízlett. Nem vizességet éreztem, hanem egy kis meghatározhatatlan játékosságot. Mindenképpen künnyű sör az tegedhetetlen. Picit drága eg kis üvegért 300 felett, de innám még simán.

    VálaszTörlés