2014. március 9., vasárnap

Tsingtao 4.7% - Kínai sör

Típus: Kínai sör, világos

Saját tapasztalat: Az Auchan katalógusban akadt meg a szemem néhány olyan kínai írásjelnél, amely egy kis üveges sörön volt. Kínai sör? Ezt muszáj megkóstolnom, és nem sokkal később már bent hűlt a hűtőben a kis üveges, 4.7%-os söröcske a hűtő egyik fiókjában. Durván egy órával később kitöltöttem: Színe halovány, mint a holdfény az éjszakában, gyorsan eltűnő habja pedig egészen rikítóan fehérlik a tetején. Illatában van valami megfoghatatlan (talán a rizs okozza?), íze pedig könnyed, ám a nem túl jó fajtából, ugyanis olyan, mintha kicsit vizezett lenne. A Tsingtao-ban összevegyül a kis citrusos savanykásság, némi komlós keserűség, valamint a kicsit csípős szénsavasság hármasa. Kellemetlen utóíze nem nagyon van, ezért annyira nem rossz, mint ahogy először gondoltam. Annak ellenére, hogy a ratebeer-en gigászi 5 pontot kapott a 100-ból, nekem ennél azért feljebb került a virtuális skálámon, szerintem messze nem ennyire kritikán aluli. Tulajdonképpen sokkal rosszabbra számítottam, főleg azok után, hogy a google képei között szatyorba csapolt Tsingtao-t is láttam (na jó, felteszem ide is). :)

Alkoholtartalom: 4.7%


Összetevők: víz, árpamaláta, rizs, komló

Származási hely: Kína

Itt vettem: Auchan, Kecskemét; Ára: 339 Ft (2014.01)









Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: - 2/10
Újra vennék? – Elképzelhető
Megérte? - Nem túlzottan

2 megjegyzés:

Hiba történt a modul működésében
Hiba történt a modul működésében