2014. március 9., vasárnap

St Michaelsberg Hefe-Weissbier 5.3%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A St. Michaelsberg Hefe-Weissbier egy 5.3% alkoholtartalommal rendelkező német búzasör, amelyet.. na is itt jön a bökkenő - nem tudjuk pontosan, hol gyártanak. A magyar nyelvű címkéjén, valamint a doboz eredeti feliratai alapján is csak az van megjelölve, hogy származási ország: Németország. Ez minimum érdekes, hiszen minden valamirevaló sörgyár feltünteti magát az üvegeken, dobozokon... Kitöltve átlagos búzasörösség fogadott, nem különösebben sok, ám korrekt habbal együtt. Íze nem rossz, nincs rendellenes keserű-savanyú vagy bármilyen kellemetlensége, átlagos búzasörnek látom. Teltségével sem volt különösebb gond, határozottan nem érződik vizezettnek, ugyanakkor tolakodóan nehéznek sem, és alkoholtartalma is megfelelően elrejtésre került az elegyben. Tulajdonképpen kellemeset csalódtam ebben a kék dobozos, szerzetessel és apátságos motívumokkal díszített sörben, őszintén szólva nem számítottam arra, hogy ilyen jól lecsúszik majd. Sajnos a blokkot elhagytam, és nem emlékszem rá, hogy hol és mennyiért vettem, de ha 200-250 Ft-os kategória, akkor jó ár/érték aránnyal bírhat.

Alkoholtartalom: 5.3%


Összetevők: ivóvíz, búzamaláta, árpamaláta, komlókivonat

Származási hely: Németország

Itt vettem:
Sajnos a blokkot elhagytam







Értékelés

Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: -
Újra vennék? – Igen
Megérte? -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése