2014. március 9., vasárnap

Finkbrau Pils 4.9% - Lidl sör

Típus: Német sör (?), világos

Saját tapasztalat: A katasztrofális Grafenwalder után következzen egy újabb sör a Lidl-ből, a Finkbrau Pils. Erről a zöld-fehér dobozos világos sörről sem derül ki az, hogy melyik sörfőzdében készítik, csupán annyi van feltüntetve, hogy Németországban gyártják. Arra készültem, hogy újabb fogyaszthatatlan sörrel hozott össze a sors, így meglepetéssel fogadtam, hogy színével nem volt különösebb gond, habja szintén rendben volt, egyedül fura szaga keltett bennem bizalmatlanságot a kitöltés után. A kortyok viszont határozottan fogyaszthatóak, erősen keserűek, komlósak, utóíze pedig szintén pils sörökre emlékeztető jellegű. De pont ettől a markáns keserűségtől vált számomra olyanná, hogy egészen az iható kategóriáig küzdötte fel magát a virtuális mércémen, azaz nekem nem volt akkora csalódás, mint ahogy számítottam rá. Sokkal inkább ezt venném, mint a Grafenwaldert, vagy Spatent, vagy épp a Steffl-t.


Alkoholtartalom: 4.9%

Összetevők: víz, árpamaláta, komlókivonat

Származási hely: Németország

Itt vettem: Lidl, Kecskemét; Ára: 179 Ft




Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: - 7/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? - Igen

5 megjegyzés:

  1. Szerintem ez jó sör, jobb mint a magyar összes söre, mert mind egy forma.

    VálaszTörlés
  2. Nemtom,akkor én pont belenyúltam,de amit én ittam annak mocskosul élesztőìze volt,mint a nyers kelttésztának. Soha többet.

    VálaszTörlés
  3. Èn is kipróbáltam,számomra egèsszen meg gyöző volt.Nem rossz,ár- èrtèk rendben!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Èn is kipróbáltam,számomra egèsszen meg gyöző volt.Nem rossz,ár- èrtèk rendben!!! :)

    VálaszTörlés