2014. március 31., hétfő

Chodovar Kvasnicový Skalní Ležák 5%

Típus: Cseh sör, félbarna

Saját tapasztalat: Félbarna sörből már régen találtam olyat, amely igazán jól lecsúszott. A családi sörfőzdéből származó Chodovar Kvasnicový Skalní Ležák-hoz nagy reményeket fűztem már az elején is, mivel egy csatos üveges, élesztős sör biztosan nem lehet rossz, főleg, ha cseh! Nosza, pattant is az üveg tetején a kupak, és elém tárult a sok habbal, és zavaros színvilággal (nehezen áttetsző) megáldott nedű. Habja olyannyira tetszetős volt, hogy kipúposodott a pohárból, így várnom kellett, hogy az egész üveg tartalmát kitölthessem. A hátsó címkén - néhány búzasörhöz hasonlóan - kiemelték, hogy az üveg háromnegyedét kell óvatosan a pohárba tölteni, majd nagy lendülettel a maradékkal befejezni. Íze rendben van, káros, vagy kellemetlen ízeket nem találtam benne, kimondottan jól csúszott a kissé élesztős, kissé (nagyon kissé) malátás, ám mégis leginkább semleges ízvilágú Skalní Ležák. Kimondottan jól esett az egész üveg tartalma, bármikor innék belőle még egyet!

A sört apukámtól kaptam tesztelésre, ezúton is köszönet érte!


Itt főzik ezt a sört:


Nagyobb térképre váltás


Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: saját ártézi kútból származó víz, árpamaláta, karamellizált maláta, válogatott cseh komlók, sörfőzdei élesztő

Gyártja: Chodovar spol. s.r.o. Pivovarská 107, 348 13 Chodová Planá, CZ


Itt vettem: Ajándék volt










Értékelés
Sör pontszám: 8/10
Ár/érték: - /10
Újra vennék? – Igen
Megérte? -

1 megjegyzés:

  1. A Chodovar-tól a Zámecký-t érdemes még talán megkóstolni.

    VálaszTörlés