2014. március 9., vasárnap

Argus Strong 7.2%

Típus: Lengyel sör, világos

Saját tapasztalat: A "sima" 5%-os, Premium néven futó Argust kóstoltam kb két évvel ezelőtt, és visszaolvastam, hogy miket írtam róla annak idején.. Kiderült, hogy az emlékezetem nem csalt, és kellemes meglepetés szerzett a fehér dobozos Lidl sör. Így hát pár nappal ezelőtt, amikor ismét a Lidl-ben jártam, beletettem a bevásárlókocsiba egy fekete, Strong Argust akciósan 189Ft-ért, hogy kipróbáljam, mit tud a "nagytestvér". Habja alig volt az egészen erős tesónak, íze pedig határozottan édesnek bizonyult, valamint markáns alkoholos utóíz is jelentkezett a kortyolások során. Sajnos ehhez elég markánsan társult egy fajta száraz(?), kissé kellemetlen, elfintorodást okozó valami, amelytől kissé nehézkesen csúszott le a fél liter. Összességében ha csak magát a sört nézem, akkor határozottan nem nagy durranás, ha viszont a "bulifaktort", azaz a gazdaságos alapozás biztosítását tekintem, akkor mindenképpen megéri. Ilyen erős sört, ilyen olcsón nem nagyon kapni. Emlékeim között kutatva a Barth's Beer 8.3% jutott eszembe róla.

Alkoholtartalom: 7.2%

Összetevők: víz, árpamaláta, sörárpa, komló

Származási hely: Lengyelország(?)

Itt vettem: Lidl, Kecskemét; Ára: 189 Ft (2014.01)





Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: - 2/10
Újra vennék? – Elképzelhető
Megérte? - Nem túlzottan

1 megjegyzés:

Hiba történt a modul működésében
Hiba történt a modul működésében