2014. február 23., vasárnap

Staropramen Granát 4.8%

Típus: Cseh sör, félbarna

Saját tapasztalat: Ezaz! Egy új Staropramen! Legalábbis nekem - gondoltam az Albertben a polcok között keresgélve, amikor megláttam a "dombornyomott" üveges, félbarna Staropramen Granát-ot. A pohárban a habja hibátlan, színe mély, telt, olyan, amilyennek egy félbarna cseh sört elképzel az ember. Még csak épphogy ránéztem, szinte már éreztem is a testes, malátás ízeket a számban... azaz éreztem volna... ugyanis belekortyolva sokkal kevésbé testes, telt, mint amilyenre számítottam. Eredeti elképzelésemhez mérve akár vizezettnek is gondolhattam volna, ám ahogy egyre többet ittam belőle, elfogadtam, hogy ez egy könnyedebb kivitelű fajta lehet. Ízével nem volt gond, édeskés, malátás, utóízektől mentes, ám mintha valami hiányzott volna belőle. Összetevői sem teljesen bizalomgerjesztőek, főleg az, hogy igazi komlóra nem is futotta...Összességében nem volt rossz, ám őszintén szólva sokkal jobbra számítottam. Egy sima Staropramen (főleg az igazi cseh), vagy egy Svijany is hamarabb ugrik be az autóba legközelebb, mint a Granát.


Alkoholtartalom: 4.8%

Összetevők: ivóvíz, cseh árpamaláta, bajor maláta, karamell maláta, maltózszirup, komlótermékek, izomerizált komlókivonat

Gyártja: Pivovary Staropramen a.s, Nádrazní 84, 15054, Praha 5

Itt vettem: Albert, Písek, Csehország; Ára: 12,60 CZK (2013.08)







Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: - 4/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem igazán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése