2014. február 17., hétfő

Kozel Cerný 3.8% - Barna Kozel

Típus: Cseh sör, barna

Saját tapasztalat: A páros Kozel teszt után megbizonyosodtam róla, hogy a Csehországban gyártott Kozel sörnek a világon semmi köze nincs ahhoz, amit itthon gyártanak és árulnak, és - mivel barna Kozelt itthon még nem láttam - ebből arra következtettem, hogy ez a sör sem lesz rossz. A Kozel Cerný bizalomgerjesztő habbal, valamint korrekt színvilággal jelent meg a kitöltés után. Íze barnasörösen édes, kicsit pörköltkávés, és állaga kimondottan könnyed, csapolt jellegű. Egy apróságot fedeztem fel, nevezetesen az összetevők között felsorolt cukrot, amely talán nem feltétlenül kellene oda, hiszen megfelelő maláta mennyiséggel elérhető lenne a megálmodott ízkavalkád (ennek ellenére 4 féle maláta van felsorolva!). Mindegy, végülis 11,90 CZK-ért (azaz kb 120-130 Ft) nem vár csodát az ember, ezzel szemben viszont az elvárt fogyasztható, átlagos cseh sör képét igen, amelyet meg is kap bárki a barna Kozellel. Alkoholtartalma is illeszkedik könnyed, csapolt jellegéhez, egészen pontosan 3.8%-ra van behangolva.

Alkoholtartalom: 3.8%

Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, bajor maláta, karamell maláta, színezett maláta, cukor, komlókivonat

Gyártja: Plensky Prazdroj a.s. U 18:01 2014.02.04.Prazdroje 7.

Itt vettem: Písek, Csehország; Ára: 11.90 CZK (2013.07)






Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: - 8/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

1 megjegyzés:

  1. Megkóstoltam... Kűzdött a bentmaradásért! Ez egy cukrozott foslé! A cseh sörök szégyene! Ha a boltban megnézem az összetevőket, akkor már ott a padlóra köpök! Csak a cseh sörökbe vetett bizalmam vetette meg velem. Csalódás volt! Ez egy újabb tanúbizonyság a tesztelő hozzánemértéséről..

    VálaszTörlés