2014. január 25., szombat

Bohemia Regent 12 - Svetlý Ležák 5%

Típus: Cseh sör, világos

Saját tapasztalat: A Bohemia Regentet ajándékba kaptam, és nagyon örültem, hogy újabb cseh sör kerülhetett a kezeim közé. A Bohemia Regent a.s-től még nem tudtam sört kóstolni, pedig 1378 óta főzik (az elődök) ezeket a söröket. Regent Svetlý Ležáknak kitöltés után kevés habja volt, és az a kevés szinte azonnal szertefoszlott, a sör színe viszont teltnek bizonyult. Fő íze keserű, olyan mint egy jó pilsner, azonban összességében szerintem kevés testességgel látták el, ezzel amolyan könnyed kivitelű ital lett. Becsukott szemmel nem mondanám meg, hogy cseh vagy más nemzet söre, nekem egy lett a sok közül, átlagosra értékelem.
Közben rájöttem, hogy a "csapolt" Bohemia Regent 11-est már megkóstoltam kb egy évvel ezelőtt.



Alkoholtartalom: 5%


Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Gyártja: Bohemia Regent, a.s. Trocnovské nám. 124, 379 01 Třeboň

Itt vettem: Ajándék volt







Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: - 
Újra vennék? – Igen
Megérte? -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése