2013. december 27., péntek

Paulaner Original Münchner Dunkel 5%

Típus: Német sör, barna

Saját tapasztalat: Paulaner... Szinte garancia a minőségre. Az Original Münchner Dunkel nem az első Paulaner volt, és nem is a második, amit sikerült megkóstolnom, és nem csalódtam ebben sem. Kitöltve a színe egészen sötét volt, habját átjárta a sör barnasága. Illata nem volt olyan intenzív, mint előtte képzeltem, ízében viszont egészen kellemes jegyek uralkodtak. Az első kortyoknál nekem a búzasörökre jellemző élesztősség ugrott be, amely kellemes érzéssel töltött el. Tovább kóstolgatva örültem annak, hogy nem volt émelyítően édes (sőt, szinte alig!), hanem valahogy sikerült azt a határt eltalálni a sörfőzdében, amelytől kimondottan jól csúszik a kicsit pörkölt malátás, kicsit pedig (egészen kicsit) kávészerű ízekkel rendelkező Münchner Dunkel.


A kóstoláshoz a sört a Paulaner Shop biztosította, ezúton is köszönet érte!

Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló

Gyártja: Hacker-Pschorr Bräu GmbH. Hochstrasse 75, 81541 München, Németország
Forgalmazza: Ever Drink Kft. 2092 Budakeszi, Tiefenweg u. 10.

Itt vettem: Paulaner Shop, Biatorbágy, Szabadság u. 2.








Értékelés
Sör pontszám: 7/10
Ár/érték: -
Újra vennék? – Igen
Megérte? -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése