2013. november 1., péntek

Thurn und Taxis Hell 4.7%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A Thurn und Taxis nevű sör ismerősen csengett a fülemben, mivel réges-régen kóstoltam már belőlük egyet, méghozzá az egészen különleges ízvilágú Roggen-t, azaz egy rozssört. Akkor valamiért úgy ragadt meg az emlékezetemben, hogy Thurn und Taxis = Rozssör, de persze ez nem egészen igaz, már abból is kiindulva, hogy a kezembe jutott a Hell nevű sörük is. Kicsit utánakerestem a neten és megtudtam, hogy van még mit megkóstolnom, ugyanis 10 különböző sört készítenek (lásd lent a képen)! No, de térjünk a lényegre: A Hellest stílszerűen egy Pauleneres pohárba töltöttem ki, hiszen ez a sör - és Fürstliche Brauerei Thurn und Taxis Vertriebsgesellschaft mbH - a Paulaner csoport tagja. Német pilsneresen világos színe van, amelyet egészen fehér, de kevés hab koronáz meg. Íze egészen tiszta (de messze nem vízízű), harmonikus és egyáltalán nem édes. Szeretem azokat a söröket, amelyek nem az édes vonal felé vannak eltolva, így ez a sör is bejött most nekem. Mivel mindössze 59 eurocentet kértek érte a német supermarketben, ezért ár-érték aránya nagyon jónak mondható.


Alkoholtartalom: 4.7%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Gyártja: Fürstliche Brauerei Thurn und Taxis Vertriebsgesellschaft mbH, am Kreuzhof 5, D-93055 Regensburg, Németország


Itt vettem:
REWE, Vilshofen, Németország; Ára: 0.59€ (2013.04)

  Forrás: http://www.thurnundtaxisbiere.de/








Értékelés
Sör pontszám: 7/10
Ár/érték: - 9/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése