2013. november 1., péntek

Floris Chocolat 4.2% - Csokoládés belga sör

Típus: Belga sör, csokoládés

Saját tapasztalat: A Floris márka ismerősen csengett a fülemben, ezért teljes nyugodtsággal kértem a Belga sörök boltjában a kis palackot, amely a csokis ízesítésű sört rejtette. Kitöltés előtt elképzeltem, hogy a sűrű, krémes, egészen fekete színű ítal beteríti a pohár miden négyzetmilliméterét, azonban nagy meglepetésemre a valóságban sokkal, de sokkal világosabb volt a Floris, mint a képzeletemben. Illata azonban pont olyan volt, amilyennek előtte gondoltam, a csokoládé egészen határozottan érezteti jelenlétét. A kortyok pedig egyediek: Olyan, mintha hideg, folyékony epres csokit kortyolnék! Ez valami egészen különleges élmény, ahogy emellé bekerül a halványan megbújó belga sörös íz is! :) Valószínűleg hölgyek kedvence lesz ez a sör, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem innám meg bármikor én is...

Alkoholtartalom: 4.2%


Összetevők: ivóvíz, árpamaláta, búza, csokoládé, komló, sörélesztő, aroma

Gyártja:
Br. Huyghe, Brussels stw 282, 9090 Melle, Belgium

Itt vettem: Belga sörök boltja, Budapest, Ára: 540 Ft (2012.07)







Értékelés
Sör pontszám: 10/10 (Ízesített sörök közt)
Ár/érték: - 5/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése