2013. augusztus 23., péntek

Burgbier Biere D'Alsace 4.5%

Típus: Francia sör, világos

Saját tapasztalat: Beugrottam... a neve alapján teljes meggyőződésemmel azt hitettem el magammal, hogy a Burgbier egy német sör, azonban tévedtem. Ez egy francia sör, amely egészen kis kiszerelésben várt rám az Auchanban, becsapósan olcsó árcímkével, 129Ft-ért. A Burgbier a kitöltésnél meggyőző volt, korrekt színnel és elfogadható mennyiségű habbal. Illata édes, azonban kortyaiban ez az édesség már zavart, amelyhez hozzájött - megmagyarázhatatlan módon - valami száraz, kénes, fullasztó világ is. Nem volt ideje megmelegedni a pohárban, kb. 10 perc alatt legurítottam a 0.25l-t, azonban ennyi elég volt ahhoz, hogy megállapítsam: Nem lesz a kedvenc söröm és valószínűleg nem fogok még egyet venni belőle.




Alkoholtartalom: 4.5%

Összetevők: víz, maláta, komló

Származási hely: Franciaország
Importálja és forgalmazza: Drink Union Kft.

Itt vettem: Auchan, Kecskemét; Ára: 129 Ft (2013.03)





Értékelés:
Sör pontszám: 3/10
Ár/érték arány: - 2/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? – Nem nagyon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése