2013. május 26., vasárnap

Peroni Nastro Azurro Birra Superiore 5.1% - Olasz sör

Típus: Olasz sör, világos

Saját tapasztalat: A Peroni Nastro Azurro Birra Superiore egy olasz sör, amelyet Rómában készítenek. "Anyagot" nem sokat tehetnek bele, ugyanis olyan halovány színe volt, hogy még a majdnem rekordvilágos BUD-ot is lekörözte ebben. Nagyon szomjas voltam, amikor kibontottam, így valószínűleg nem túl objektíven írtam le a gondolataimat, mivel körülbelül 5 perc alatt eltüntettem az egész üveg tartalmát. Eközben annyit sikerült papírra vetnem, hogy "habja gyorsan eltűnt, keserű, különösebb rendellenes íze nincs", viszont egyszer megkóstolnám úgy is, hogy hagyom kicsit felmelegedni, és nem öntöm magamba ész nélkül, hogy a kitikkadtságomat csillapítsam. A neten is ránéztem, hogy milyen értékelések születtek a ratebeer-en, ott majdnem totál lenullázták, tehát alkalomadtán újra fogom kóstolni a teszt kedvéért :)


A kóstolás időpontja: 2012.09.

Alkoholtartalom: 5.1%

Összetevők: víz, árpamaláta, olasz kukorica, komló és komlókivonat

Gyártja: Birra Peroni S.r.l. Via Birolli, 8 - Róma, Olaszország

Itt vettem: Spar Playa Fanabe, Adeje, Tenerife, Spanyolország; Ára: €1.20 (0.33l) (2012.09)




2 megjegyzés:

  1. szerintem ne vesződj vele, hogy újra kóstolod; nem téved az a ratebeer, ez tényleg nem érdemes a kóstolgatásra, csak a ledöntésre szomj (igen erős szomj...) esetén

    VálaszTörlés
  2. ez abszolút ízlés kérdése és a . most már MO-on is kapni úgy olvastan,én legalábbis az itteni SPARban vettem és most megkóstoltam. a halvány szín engem is megzavart,mert ez egy igen erőteljes ízvilágú sör. a szénsavasságása is az :) erre mondják,h pils?
    nekem bejött, annyi szent mégha nem is egy különlegesség,de amit nyújt, abban hibátlan. masszív "söríz"

    VálaszTörlés