2013. május 26., vasárnap

Mahou Clasica 4.8%

Típus: Spanyol sör, világos

Saját tapasztalat: A Mahou zöld dobozos Clasica söre volt az egyik legolcsóbb, amit Spanyolországban ittam és talán az egyik legrosszabb is. Annak érdekében, hogy összehasonlíthatóvá váljon a zöld és a piros dobozos Mahou, egymás mellé készítettem őket és fej-fej mellett töltöttem ki a 0.33 dobozok tartalmát egy-egy ugyanolyan pohárba. A kép nem hazudik: A hab teljesen összeesett és eltűnt kb. 10 másodperc alatt. A Clasica színe a Cinco Estrellas-hoz hasonlóan olyan világos volt, hogy messziről kiszúrja az ember, hogy nincs benne elég használható "cucc". A kis dobozt forgatva az összetevőket nem sikerült felfedezni, ezért csak gondolni tudom, hogy a piros változathoz hasonlóan tehettek bele kukoricadarát is. A piros változatnál felróttam, hogy túl sok szénsav volt benne, ezúttal megkövetem magamat, tulajdonképpen ez jó volt benne, mivel a zöldnél még a bubik is hiányoztak. Íze semmihez nem hasonlítható, olyan érzésem volt, mintha csakis utóíze lenne, ráadásul az is a kellemetlen fajtából. Ez is a lefolyóban landolt...

A kóstolás időpontja: 2012.09.

Később a Mahou Negra mentette meg a Mahou-k becsületét.


Alkoholtartalom: 4.8%

Összetevők: víz, árpamaláta, kukorica, komló

Gyártja: Mahou S.A. C/Titán N15, Madrid, Spanyolország

Itt vettem: Hiperdino, Dinosol Supermarkados, Fanabe, Tenerife, Spanyolország; Ára: €0.55 (0.33l) (2012.09)




Értékelés
Sör pontszám: 1/10
Ár/érték: 0/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése