2013. május 26., vasárnap

Duff Beer 5%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A Duff Beer-ről végig azt hittem, hogy spanyol sör, viszont amikor rákerestem a neten, akkor derült ki, hogy tulajdonképpen német, amelyet az Eschweger Klosterbrauerei főz, Eschwege-ben. Kitöltés után rögtön szembetűnt, hogy jóval sötétebb a színe, mint mondjuk a Dorada-nak, vagy éppen az elsők között kóstolt amerikai BUD-nak. Ritkás habja gyorsan eltűnt, viszont ízvilága jobban illeszkedett az általam megszokotthoz (ugye utólag jól ki is derült róla, hogy német...), megfelelően keserű, különösebb rossz utóízek nélkül. Körülbelül két és félszer többet fizettem érte a kasszánál, mint egy Mahou Clasica-ért, azonban utólag nem sajnáltam rá a kiadott pénzt.

A kóstolás időpontja: 2012.09.


Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló

Gyártja: Eschweger Klosterbrauerei, Eschwegen, Németország
Forgalmazza: Intoduff S.L. Cudad de Transporte, N45 Pol. Industrial del Tambre, 15890 Santiago de Compostela, Spanyolország

Itt vettem: Hiperdino, Dinosol Supermarkados, Fanabe, Tenerife, Spanyolország; Ára: €1.15 (0.33) (2012.09)






Értékelés
Sör pontszám: 6/10
Ár/érték: 4/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

4 megjegyzés:

  1. nos, itt valószínűleg a Simpson család miatt felszámított felárat fizettették meg veled egy átlagos német lagerért ;)

    VálaszTörlés
  2. A Guns n Roses bögőséröl nevezték el

    VálaszTörlés
  3. Nem maradt meg esetleg az üveg és a kupak?
    Szívesen megvenném.

    VálaszTörlés
  4. Most(is)épp ezt iszom.Soso,vállalható,de semmi extra.
    Bármikor szívesen megiszom,ár-érték arányban elfogadható.

    VálaszTörlés