2013. május 26., vasárnap

Dorada 4.7% - Spanyol sör Teneriféről

Típus: Spanyol sör, világos

Saját tapasztalat: Teneriféről eljönni úgy, hogy nem kóstoltam meg a Tenerifén főzött sört, gyakorlatilag azzal lett volna egyenértékű, mintha valaki Magyarországon nem eszik mondjuk egy kis kolbászt az itt tartózkodása során.
Mire ehhez a sörhöz értem, az eltelt a napok során már túl voltam a nagyon rossz emlékű Mahou Clasica és a Mahou Cinco Estrellas nevű borzalmakon, így kész megváltás volt belekortyolni a Dorada-ba. Kipróbáltam üveges és dobozos változatokat is - nem túl meglepő módon - az üveges finomabb és olcsóbb is volt (0.33l - €0.53 vs. 1.00l - €1.01). Habár színe ennek a sörnek is egészen világos, azonban íze leginkább semleges volt, ezért jól behűtve különösebb gond nélkül elfogyott a tengerparti strandolás után. Szegényes ízvilágát kis malátásság színezi, azonban nekem kissé ez a sör is szárazra van hangolva. Csapolva is kipróbáltam (a legtöbb étteremben ezt adták alapból, ha csak annyi kértem, hogy "beer"), az elfogyasztott kaja mellé elfért egy korsóval. Finomnak viszont ezt sem mondanám...

A kóstolás időpontja: 2012.09.

Alkoholtartalom: 4.7%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló

Gyártja: Compania Cervecera de Canarias S.A. Ctra La Cuesta Taco, km 0.5 38320 Santa Cruz de Tenerife, Spanyolország

Itt vettem: Hiperdino, Dinosol Supermarkados, Fanabe, Tenerife, Spanyolország; Ára: €1.01 (1l) (2012.09)






Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: 6/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? - Igen

2 megjegyzés:

  1. Epp most iszom ezt Tenerifen. Tenyleg nem egy bajnok, de vallalhato. Egeszsegunkre!

    VálaszTörlés
  2. Egészen vállalható. Mondjuk beszlopáltam pár pohár sangriát és két licor43-at :)

    VálaszTörlés