2013. február 9., szombat

Apostel Bräu 5%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: Az Apostel Bräu "sima" változatához sodort a szerencse, amelyet - a 7.9%-os Apostel Bräu Extra Strong változata után - bizakodva bontottam ki. Kis dobozos kiszerelésben találtam rá, ugyanazzal a szerzetes figurával, mint az Extra változaton, csak a háttér pompázott más színekben. A sörnek a kitöltéskor szép habja volt, azonban ez pár perc után szétfoszlott. Ízét tekintve szerintem egy keserű alapíz vegyül némi vizezett doboz beütéssel, amelyet összességében megment a németországi "Reinhetsgebot", vagyis az, hogy a felhasznált alapanyagokat tekintve nincs benne semmiféle oda nem illő. Érthetetlen okból viszont annyira spórolósak voltak a főzés során (vagy költségtakarékosság miatt?) még igazi komlót sem tettek bele, csupán komlókivonatot... Ittam már ennél jóval finomabb német söröket is, világosnak mondható színével együtt biztosan  nem lesz a kedvencem.


Alkoholtartalom: 5%

Összetevők:
ivóvíz, árpamaláta, komlókivonat

Gyártja: Privatbrauerei Eichbaum GmbH & Co KG, D-68151 Mannheim, Németország

Itt vettem: Auchan Kecskemét; Ára: 259 Ft (0.33l) (2012.04.)





Értékelés:
Sör pontszám: 4/10

Ár/érték arány: 3/10
Újra vennék? – Nem nagyon

Megérte? – Nem igazán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése