2013. január 12., szombat

Kulmbacher Mönchshof Lager Feines Helles 4.9%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A Kulmbacher sörfőzdétől megkóstoltam már pár sört, többek között az igen jól sikerült Kulmbacher Kapuziner Weissbier 5.4%-t, a magas alkoholszázalékos Kulmbacher EKU 28 - 11%-ot, valamint a Feines Helles-hez leginkább közel álló Kulmbacher Mönchshof Original Pils 4.9%-t. Ma egy páros tesztet végeztem (ahogy a képen is látszódik), fej-fej mellett töltöttem ki a Feines Helles-t valamint a Kellerbier-t is. A Feines Helles egy "Lagersör", amely világos színével, és ízvilágával megfelel a német standardnak, azaz egy teljesen jól fogyasztható - ám mindenféle különösebb ismertetőjegyet nélkülöző - világos sör. Az érte fizetett 63 eurocent teljesen rendben volt, Bajor földön ez egy megszokott ár. Habja szép, dús volt, ám kevésbé tartós, mint az elvárható lett volna. Ízében alapvetően tiszta, viszont lehetett volna sokkal markánsabb, komlóban dominánsabb is, és a vége felé kicsit olyan érzésem volt, mintha felvizezték volna az én üvegem tartalmát. Alapvetően nem volt rossz, viszont bajor sörből ittam már sokkal finomabbakat is. Ha viszont belevesszük, hogy az egészért fizettem kb. 170 Ft-ot, akkor helyből átugorja az itthon kapható legtöbb pancsolt, licenszek alapján gyártott rettenetet.

Alkoholtartalom: 4.9%

Összetevők:
víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Gyártja: Kulmbacher Brauerei Aktien-Gesellschaft 95326 Kulmbach

Itt vettem:
Kaufland Passau, Németország; Ára: €0.63 (2012.07)






Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: 9/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? - Ennyiért? Persze!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése