2013. január 12., szombat

Becks Gold 4.9%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A Becks sör nem ismeretlen számomra, a sima változat - Becks 5%, valamint a Beck's Asia Limited Edition 2012 is járt már nálam. A Gold üvege eredeti, német import, magyar felirat hírből sincs rajta, amely a Becks 5% hozzászólói alapján igen nagy előny. A kis üveges kiszerelésért €0.69-et fizettem, amely nem kevés belegondolva abba, hogy kb ennyiért akár fél liter Franziskaner Weissbier 5%-ot is kaptam volna. A Gold egy, a színe alapján világosnak számító világos sör, amelynek az elején szép habja volt, viszont az kb 2 perc után ez az enyészeté lett. Magas szénsavtartalmat éreztem a kortyolások során, ízében pedig a kesernyés-édes vonal mellé citrusos beütés jelent meg. A vége felé kellemetlen volt az az utóíz, amely eluralkodott az italon, és emiatt nem vennék belőle szívesen még egy üveggel. Sokkal jobb söröket is ittam már ennél.

Alkoholtartalom: 4.9%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló

Gyártja: Anheuser-Busch InBev Deutschland GmbH & Co KG. 28199 Bremen

Itt vettem: REWE, Passau, Németország; Ára: €0.69 (0.33l) (2012.07)






Értékelés
Sör pontszám: 4/10
Ár/érték: 3/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Egyszer igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése