2012. november 2., péntek

Flensburger Pilsener 4.8%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A Flensburger sört kis üveges kiszerelésben, csatos üveges kiadásban sikerült levadásznom Németországban, egy Kauflandban. Mindössze 57 eurocentbe került, ezzel messze olcsóbb az itthon kapható - gyakorlatilag bármely - söröknél. A kibontása ezúttal is (mint minden csatos üvegnél) külön élmény volt, valahogy jó érzések töltik el a szívemet, amikor felpattintom a kis fémszerkezetet. Kitöltéskor szép, kemény fehér hab fogadott (piros pont), és ez sokáig meg is maradt. Színe világosabb, mint pl. egy átlag cseh sör, de ez semmi gondot nem jelent. Ízét szerintem határozott keserű ízek uralják, és a Pils típusú sörökre jellemző vonások mellett nekem gyógynövények jutottak eszembe róla (a Herbwürzig felirat mögött van tartalom is), valamint egy kicsit rontotta az összképet, hogy olyan íze is volt, mintha vasas forrásból nyerték volna a hozzávaló vizet. Utóíze markáns, kesernyés és kicsit savanykás is. A kortyolások során a cseh, Hubertus emlékei rémlettek fel. Érdekes, karakteres sör volt.

Rákerestem, mennyiért lehetne itthon beszerezni...Egy online áruházban 549 Ft-ot kérnek ezért a sörért!!!


Alkoholtartalom: 4,8%

Összetevők: víz, árpamaláta, komlókivonat

Gyártja: Flensburger Brauerei, Flensburg, Németország

Itt vettem: Kaufland, Vilshofen, Németország, Ára: 0,57€






Értékelés
Sör pontszám: 6/10
Ár/érték: - 10/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

1 megjegyzés:

  1. Én is nemrég vettem 1 rekesszel(német o.,Kaufland)hasonló áron,és elég gyorsan elkopott,nekünk is nagyon ízlett,ezért a héten muszáj lesz pótolni,ha megyek ki!!

    VálaszTörlés