2012. november 2., péntek

Beck's Asia Limited Edition 2012

Típus: Német sör, világos

 

Saját tapasztalat: A Becks sör limitált szériájás palackjára Németországban leltem rá. Fogalmam sincs, hogy mitől ASIA, de a címkén olvasható infók alapján a kis üveg fele-fele arányban tartalmaz sört és grapefruitos-gyömbéres üdítőt. Habjával nem volt gond, illata grapefruitosnak tűnt, és ízében is leginkább a grapefruitot éreztem, mintsem a sört. Édessége, és gyümölcsös karaktere miatt magamban egy sör alapú alkoholos üdítőként könyveltem el, amelynek szénsavtartalmát meglepően soknak éreztem. Adalékanyagoktól ez az ital sem mentes, az üdítő részében akad bőven mindenféle érdekes dolog

Alkoholtartalom: 2.5%

Összetevők
: 50% sör (víz, árpamaláta, komló), 50% Üdítőital (víz, zukor, szémsav, természetes gyömbér-grapefruit aroma, savanyúságot szabályozó citromsav, színezék, Ammoniak Zuckerkulör(?), antioxidáns: aszkorbinsav)

Gyártja: Anheuse-Busch InBev Deutschland GmbH & Co. KG 28199 Bremen, Németország

Itt vettem: Passau, REWE, Németország, Ára: 0,69€





Értékelés
Sör pontszám: Ez egy üdítő
Üdítő pontszám: 7/10
Ár/érték: - 5/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése