2012. augusztus 19., vasárnap

Rychtář Premium 5%

Típus: Cseh sör, világos

Saját tapasztalat: Annától kaptam ajándékba a Rychtář Premium-ot, amelyet a mai estén a Royal Helles Bier után bontottam ki. Biztos voltam abban, hogy ég és föld lesz a két sör közti különbség, és ez be is jött. Amikor a pohárba töltöttem, egészséges, szép fehér habja lett, amely hosszú percekig ott pompázott a sör tetején. A sör színe pedig szép, telt, aranysárga volt. Íze teljesen korrekt, hozza azt, amit egy cseh sörtől vár az ember. Természetesen a Staropramen és a Pilsner Urquell sokkal nagyobb nevek, mint a Rychtář, de szerintem ennek a sörnek sincs szégyenkeznivalója. Újra meg kell állapítanom: Rossz cseh sört még nem ittam! :)

Kis történelem: A Pivovar Hlinsko viszonylag újkeletűnek számít a sörfőzdék mezőnyében, ugyanis 1913-ban kezdte meg a működését, majd a tevékenység 1948 és 1996 között szünetelt. 1996-tól a Pivovary Hradec Králové részeként üzemelt tovább és 2008-tól pedig már Pivovar Rychtář néven működik a főzde.
http://www.rychtar.cz/


Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, árpamaláta, komlókészítmények, komlókivonat

Forgalmazza: K Brewery Trade, a.s., Hvezdova 1716/2b, 140 78 Praha

Itt vettem: Ajándék volt






Értékelés
Sör pontszám: 7/10
Ár/érték: - Ajándék volt
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése