2012. augusztus 25., szombat

HB Hofbräu München - Zitrone 2%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A HB Zitrone sört (Radlert) a Soproni Körte után kóstoltam meg. A teljesség kedvéért megkerestem a szekrény mélyén lapuló HB-s poharamat is, és ebbe töltöttem az üveg tartalmát. A HB Zitrone egy egészen világos színű, enyhén citromsárgás ital, amelynek a tetején pár percig szép, kemény hab volt látható. Az első kortyok citromosak voltak, viszont ebben nem éreztem annyira dominánsnak a citrusosságot, mint amennyire a Soproniban a körteízt. (már ha lehet ilyen összehasonlítást tenni :) ). Sör ízt pedig tényleg alig fedeztem fel benne, ezért úgy gondolom, hogy a HB Zitrone inkább üdítőként hódíthat majd, mintsem sörként. Sajnos az ízesített italok többségéhez hasonlóan ez is tele van mindenféle adalékokkal, valamint nem originál HB "gyártmány", hanem a Dreher Sörgyárak terméke.


Alkoholtartalom: 2%

Összetevők: sör (víz, árpamaláta, komló és komlókivonat), citromos ital (víz, cukor, citromlé koncentrátum, narancs kivonat, természetes citrus és egyéb természetes aromák, savanyúságot szabályozó anyag: trikálium-citrát, narancslé koncentrátum, stabilizátorok: gumiarábikum, glicerinészterek természetes gyantából, szentjánoskenyérliszt, andioxidáns: aszkorbinsav)

Forgalmazza: Dreher Sörgyárak Zrt. 1106 Budapest, Jászberényi út 7-11.

Itt vettem: Kecskemét, Tesco, Ára: 159 Ft (2012.04)





Értékelés
Üdítő pontszám: 8/10
Újra vennék? – Igen
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése