2012. augusztus 19., vasárnap

Hacker-Pschorr - Superior Festbier 6%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A Hacker-Pschorr családról szép emlékeim vannak, ugyanis jó pár sörüket megkóstoltam már, és valamennyi egészen jól szerepelt
(Hacker-Pschorr - Hefe Weisse 5.5% - búzasör,
Hacker-Pschorr - Kellerbier Anno 1417 - 5.5%,
Hacker-Pschorr - Münchener Gold 5.5%,
Hacker-Pschorr - Münchner Radler 2.5%)

Most pedig a Superior Festbier akadt a kezembe egy Nahkauf-ban, Vilshofenben, méghozzá egészen baráti áron, 79 eurocentért. Mikor kitöltöttem a pohárba, egy egészen magas szárazanyagtartalmú, és ennek következtében az átlagosnál kicsit magasabb alkoholtartalmú (6%) sörrel találkoztam, amelynek tetején szép, kemény hab keletkezett. Ízében jól lehet érezni a testességet, azonban az erősségén kívül más különlegességet nem találtam benne. Szerintem az ízvilága nagyjából átlagos, a keserű mellett édes beütés is megjelenik. Összességében nem rossz sör, de a családból a Hacker-Pschorr - Hefe Weisse 5.5% ízlett eddig a legjobban.

Update: 2014.01. A Paulaner Sör Shop jóvoltából újra sikerült megkóstolnom a Superior-t, amely ezúttal is kellemesen lecsúszott, és édeskés, testes mivoltának köszönhetően másodszorra sem bántam meg, hogy legurítottam.

Alkoholtartalom: 6%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Gyártja: Hacker-Pschorr Bräu GmbH, Hochstrasse 75, 81541 München, Németország

Itt vettem: Németország, Aldersbach, Nahkauf. Ára: 0.79€





Értékelés
Sör pontszám: 6/10
Ár/érték: -8/10
Újra vennék? –Igen, egy másik fajta Hacker-Pschorr-t
Megérte? - Igen, kipróbálni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése