2012. július 20., péntek

Wernesgrüner Pils 4.9%

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: A Wernesgrüner sör nevét már több helyen hallottam, így elhatároztam, hogy egy adandó alkalommal veszek egyet és kipróbálom. A Pils sörüket megkóstolva először az igen határozott keserű íze fogadott (Pils sörök jellegzetessége), amelyhez megfelelő, tiszta íz párosult. A pohár tetején szép hab is keletkezett, valamint illata is kimondottan jellegzetes volt és keserűséget hordozott magában. Szembetűnő volt az, hogy a pohárba töltött sör színe egészen világos volt (Kérdés, mennyi anyag van benne...), viszont ezzel együtt tökéletes átlátszósággal volt megáldva. Pár ismerősöm jól lehúzta már előre ezt a sört, viszont nekem most valamiért nem volt különösebben rossz élmény, 5 pontot kap. Sajnos ára is elég magas volt a 0.33l ellenére.
Kapcsolódó cikk: Wernesgrüner Lemon



Alkoholtartalom: 4,9%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókionat

Gyártja: Wernesgrüner Brauerei, D-08237 Wernesgrün

Itt vettem: Kecskemét, Malom, CBA, 340 Ft (0.33l) (2012.02)





Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: - 4/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? - Talán

5 megjegyzés:

  1. A DAB és a Berliner mellett a legjobb eltejedt német pils.

    VálaszTörlés
  2. A wernesgrüner az egyik legkiválóbb német kommersz sör. Nem egy különlegesség, hanem egy hibátlan, egyszerű pils. Aki ezt lehúzza, az vagy egy hülye sznob, vagy ízlésficamos.

    VálaszTörlés
  3. 2x ittam, szerintem elképesztően borzalmas. Először egy szórakozóhelyen üvegest, azt hittem, lejárt, mert penetráns íze volt. de nem. Másodszor (adjunk még egy esélyt) hasonló ízvilág (?) fogadott. Soha többé......
    és könyörögtem a haveromnak, h ne vegyen, mert nagyon rossz, de csak megvette, aztán a második korty után landolt a kukában.
    Ennél minden jobb, komolyan.
    Csodálom, h vannak akiknek ez ízlik, de hát ízlések és pofonok. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a világ legjobb söre szerintem.
      Nálam 2. helyen a Budweiser,3. holtversenyben a Radeberger és a Krušovice.

      Törlés
  4. Hibátlan sör! Ki-be baszott jó! Talán a Radeberger tud vele versenyezni. De ennyi!

    VálaszTörlés