2012. július 8., vasárnap

Aldersbacher Kloster Dunkel 5%

Típus: Német sör, barna

Saját tapasztalat: Az Aldersbacher család barna söre addig lapult a hűtőben, hogy kishíján elfelejtettem elővenni a lejárata előtt... Szerencsére meglett úgyhogy végre megint egy olyan sört kóstolhatok, amelyet a saját logojával ellátott pohárból ihatok... ez mindig jó dolog! :)
A pohárba kitöltve egy egészséges, szép színnel megáldott barnasör került, amelynek egész kemény hab fejlődött a felső 2-3 centiméterére. Illatában semmi különlegeset nem tudok felfedezni, viszont íze annál összetettebbre sikerült. A barnasörök édessége keveredik egy karamellás ízzel, és valami keserűvel vegyítve. Ahogy egyre tovább ízlelgettem, kávéra emlékeztető mellékíz is megjelent a számban. Viszont valahogy nem volt olyan átütő a Kloster Dunkel ahogy vártam, kicsit arra emlékeztetett, mintha vizezett csapolt sör lenne, kevés szénsavval.
Összességében közepes, átlagos sör lett, 6 pontot kap most tőlem, és még így is felülértékeltem... szerintem.



Az Aldersbacher sörcsalád tagjai:

Aldersbacher Festbier
Aldersbacher Kloster Dunkel
Aldersbacher Klosterhell
Aldersbacher Kloster Weisse (búza)
Aldersbacher Kloster Weisse Spezial (búza)
Aldersbacher Urhell
Aldersbacher Ursprung


Alkoholtartalom: 5%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló

Gyártja: Brauerei Aldersbach, Frhr. v. Aretin GmbH & Co KG, 94501 Aldersbach

Itt vettem: Németország, Vilshofen, Kaufland, Ára: 0,64€







Értékelés
Sör pontszám: 6/10
Ár/érték: 6/10
Újra vennék? – Talán
Megérte? - Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése