2012. január 28., szombat

Wells Banana 5.2% - Angol banános sör

Típus: Angol sör, ízesített

Saját tapasztalat: Banános sört még sosem ittam, még az ízesített belga sörök között sem találkoztam ilyennel. Illata, és íze is banános, tehát ezt a feladatát teljesíti 100%-ban. Habja nem sok volt, amikor kitöltöttem és az is gyorsan elillant, ezért pontlevonás jár. Színét tekintve teljesen olyan, mint egy átlagos sör, ez alapján a világon bármi lehetne. Hozzáadott cukortartalma miatt édeskés beütésű, és fogyasztása közben leginkább egy banános csoki jutott eszembe. 5.2%-os alkoholtartalma szerintem átlag felettinek mondható az ízesített sörök kategóriájában. Az üveg vége felé már alig vártam, hogy elfogyjon, keserű, fintorgós utóíze volt. Egyszer mindenképpen érdekes volt, de ha már ízesített sörök közül kellene választanom, akkor mindenképpen egy belgára szavaznék.


A szintén Wells & Young's által gyártott csokoládés sört is megkóstoltam, tesztje itt olvasható: Youngs Double Chocolate Stout

Alkoholtartalom: 5.2%

Összetevők: víz, árpamaláta, kukorica, cukor, komló, banán, banán aroma

Gyártja: Welss & Young's Brewing Company, UK.
Fogralmazza: Liquid Gold Kft. 1117 Budapest, Hunyadi J. út 1.

Itt vettem: Szolnok, Cora, Ára: 599 Ft



Értékelés:

Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: 4/10

Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése