2012. január 30., hétfő

Primus 4.2% - Cseh sör

Típus: Cseh sör, világosKép hozzáadása
Saját tapasztalat: A Primust Pilzenben-ben gyártják úgy, mint a Pilsner Urquell-t is. A pohárba tölvte kb 2 cm hab keletkezett, de sajnos már a fénykép készítése alatti fél percben gyakorlatilag eltűnt. Illatában pici citrusféleséget fedeztem fel, de ez egészen minimális. Ízvilága számomra kicsit jellegtelen, semmi különöset vagy említésre méltót nem találtam benne. Egyszerű, keserű, és íze is gyorsan múlik - ennek köszönhetően vagy ennek ellenére(?) gyorsan lecsúszott az egész. Utóízébe próbáltam beleképzelni a Pilsner Urquell jellegzetes aromáját, az elején nehéz volt, de a később egyre inkább erőltettem, hogy elhiggyem azt, hogy "majdnem olyan". De nem... és sajnos az utolsó kortyoknál erőteljes savanykás dobozíz rontotta el az összképet.
Cseh sörök mezőnyében a Primus-t közepesre értékelem.


Alkoholtartalom: 4.2%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló

Gyártja: Plzensky Prazdroj, a.s. U Prazdroje 7, 30497 Plzen, Ceská Republika

Itt vettem: Ajándék volt, köszönet érte!



Értékelés
Sör pontszám: 5/10
Ár/érték: -
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése