2012. január 28., szombat

Pardál 3.8% - Cseh sör

Típus: Cseh sör, világos

Saját tapasztalat: A Pardál nem túl nagy nevű sör, de kíváncsi voltam rá, ha már ott várt rám a Tesco polcán, Brno-ban. A piros címkét végignézve azt találtam, hogy az alkoholtartalma egészen kevés, mindössze 3.8%. Igazából ettől a sörtől nem vártam túl sokat, de ezt a keveset is alulmúlta. Cseh sör létére egyszerűen fura, hogy nem finom... Az első kortyok is összerántották az arcizmaimat, az ezután következők pedig újra, meg újra megtették ezt. A Pardál egy erősen keserű, fura (talán savanykás?) utóízzel rendelkező, átlag alatti sör, amely cseh kategóriában az egyik olyan kivétel, amely egyáltalán nem ízlett. Olyasmi, mint a - többszöri tesztelés után sem ízlő - Amstel. Olcsóbb kategóriában gondolkodva pl. a Kozel is sokkal de sokkal jobb volt ennél.



Alkoholtartalom: 3.8%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, komlókivonat

Gyártja: Budejovicky Budvar, Karoliny Svetlé 4, Ceské Budejovice

Itt vettem: Csehország Liberec, Ára: A blokkot sajnos elvesztettem, de kb. 18-20 KC, azaz kb 190-230 Ft



Értékelés
:
Sör pontszám: 3/10
Ár/érték: 4/10
Újra vennék? – Nem
Megérte? - Nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése