2011. szeptember 1., csütörtök

Fischer Tradition Grande Biére d Alsace 6%

Típus: Francia sör, világos

Saját tapasztalat: A Fischert gyakorlatilag aranyáron mérték a maga 4.18€-jával a korfui supermarketben. Ennyi pénzért nagyon magasra tettem magamban a lécet... tévesen! A Fischer egy száraz, íztelen francia sör, lengyel feliratokkal (először azt hittem, hogy lengyel gyártmány). Egyetlen különlegessége az csatos üveg, amelyben van, valamint az űrtartalma: 0.65l. Magas, 6%-os alkoholtartalmával megpróbálták a sörfőzdében elfedni a teljesen jellegtelen ízvilágot: akármennyit kóstolgattam, kortyolgattam, nem találtam benne semmi finomat. Mindent összevetve nagy csalódás volt, extra drágán!

Alkoholtartalom: 6%

Összetevők: víz, árpamaláta, glükózszirup, kukorica, komló

Gyártja: H Entreprise, 67301 Schiltigheim Cedex- France

Itt vettem: Korfu, Sidari, Görögörszág, Ára: €4.18





Értékelés:

Újra vennék? – Soha
Megérte? – Nem

Sör pontszám: 2/10
Ár/érték arány: 0/10


Többi korfui görög söröm tesztje az alábbi linkeken található:
Mythos
Fix Hellas
Corfu Beer
Vergina


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése