2011. július 6., szerda

Union pivo, szlovén sör

Típus: Szlovén sör, világos

Saját tapasztalat: Egy férfimagazinban (FHM) olvastam erről a sörről először évekkel ezelőtt, ahol Pajtást (főhősünket) azzal bízták meg, hogy költsön el egy este alatt 200 Eurot a Szlovén fővárosban egy tetszőleges szórakozóhelyen úgy, hogy tekintélyes mennyiségű alkoholt vesz magához... :) Na, ott számolatlanul fogytak az Union-ok és a Zlatorog-ok..
Gondoltam, én is kipróbálom, milyen lehet: Nekem egy átlagos, kesernyés, sima világos sörként véste be magát a fejembe, amelynek van egy fura - kicsit kellemetlen - utóíze. Mindezzel együtt nem különösen rossz sör, inkább úgy mondanám, hogy elmegy, amely viszont nem alkotott maradandót. Én jobbra számítottam...
129 Ft-ért viszont meglepően olcsó!

Azóta megkóstoltam egy másik szlovén sört, a Lasko Club-ot is.

Alkoholtartalom: 4,9%

Összetevők: víz, árpamaláta, maláta mentes gabonafélék, komló, komlókivonat

Gyártja: Pivovarna Union d.d. 1000 Ljubljana, Pivovarniska ulica 2, Slovenija.


Itt vettem: Kecskemét, Metro áruház, Ára: 129 Ft



Értékelés:

Újra vennék? – Nem
Megérte? – Szinte ingyen volt

Sör pontszám: 4/10
Ár/érték arány: 6/10

U.I: Igen, a sörösdobozt tényleg bezúztam... kiesett a hűtőből :)

4 megjegyzés:

  1. Még ez is kenterbe veri a magyar förmedvényeket.

    VálaszTörlés
  2. Jó ez a sör semmi baja nincs , kellemes lágy erőteljes sör , kostold meg .

    VálaszTörlés
  3. maláta mentes gabonafélék = kukoricadara/gríz :D :D
    úgyhogy ez sem jobb, mint az átlag magyarországi vizeletízű népsör

    VálaszTörlés
  4. nekem kimondottan ízlett

    VálaszTörlés