2011. július 13., szerda

Doppio Malto - Birra Moretti 7%

Típus: Olasz sör, világos

Saját tapasztalat: Olasz sört még sosem ittam, fogalmam sem volt, milyen ízvilágra számítsak. A Doppio Malto - Dupla Malátás /vaslogikával: szerintem azt jelenti, hogy van benne árpa- és búzamaláta is :) / nekem a cseh sörökre hasonlított. Telt ízvilágú, erősen keserű ízű italnak értékelem, amely jellegzetességével hódíthat az olasz sörkedvelők között. Kimondottan erős, magas alkoholtartalmú: 7%.

Érdekességnek egyszer jó volt, azonban rendszeresen csak töredékáron fogyasztanám nagyobb mennyiségben.


Alkoholtartalom: 7%

Összetevők: víz, árpamaláta, búzamaláta, komló

Gyártó: Birra Moretti, Viale Monza 347, Milano
Forgalmazza: Latinum Zrt. 2310 Szigetszentmiklós, Leshegy utca hrsz. 12217/7.


Itt vettem: Kecskemét, Auchan, Ára: 400 Ft (0.33l)



Értékelés:

Újra vennék? – Olaszországban igen
Megérte? – Nem igazán

Sör pontszám: 7/10
Ár/érték arány: 3/10

2 megjegyzés:

  1. Olaszországban, jesolói nyaralásunk során vedeltük az alap Birra Moretti-t, ami barna üvegben, 0,66 literes (!) kivitelben is kapható volt. A sör maga véleményem szerint felejthető volt, már-már jellegtelen. De az érzés, hogy olasz sört iszunk menő óriásüvegből, az olasz tengernél a rekkenő kánikulában, máig feledhetetlen számomra :-)

    VálaszTörlés
  2. En ezt a sort Walesben ittam 1 pubban. Nekem nagyon izlett ha jol emlekszem en is 7dl-es kiadasban ittam. Izlett, habar hamar olasz sor akkor nalam Peroni..

    VálaszTörlés