2011. július 26., kedd

Corsendonk Agnus belga sör

Típus: Belga sör, világos

Saját tapasztalat: Búzás beütésű, de alapvetően sima világos sör, szerintem egészen magas szénsavtartalommal. Hasonlít a Hoegaarden fehér sörre, valamint a Leffe Blonde-ra, de erősebb azoknál és ennél erőteljesebben kiemelkedik a komló keserűsége. Az üveg visszafogott egyszerűségével tűnik ki az áruház sörös polcain sorakozó italok közül. A neten kicsit utánaolvastam a sörnek és ott muskotályos jellegről írtak, amelyet az elolvasás után - a kortyolások között - bele tudok képzelni a Corsendonk Agnus ízvilágába. Nem tudtam kipróbálni, de állítólag kiemeli a tengeri kagylók, halak ízvilágát is.
Finom belga sörrel volt dolgom, de a pl a KWAK vagy a Delirium Tremens, vagy akár a Chimay Red Cap is nekem jobban ízlett. A Chimay megérte ugyanezt a pénzt, de a Corsendonk 795 Ft-os árával úgy gondolom, kicsit túllőttek a célon.

Alkoholtartalom: 7.5%

Összetevők: víz, árpamaláta, komló, sörélesztő, természetes ízesítők

Gyártja: Brouwerij Corsendonk N.V. Slachthuisstraat 27. 2300 Turnhout, Belgium
Forgalmazza: Belgaco Kft. 1011 Budapest, Halász u. 1.


Itt vettem: Kecskemét, Spar-Kaisers, Ára: 795 Ft






Értékelés:

Újra vennék? – Igen
Megérte? – Igen

Sör pontszám: 7/10
Ár/érték arány: 2/10 - rendkívüli ára miatt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése