2011. május 28., szombat

Apostel Bräu, 7.9% Extra strong

Típus: Német sör, világos

Saját tapasztalat: szép, világos, nem túl habos, fejbevágós
Számomra eddig ismeretlen márka volt az Apostel Bräu, véletlenül találtam rá egy áruházlánc polcain az import sörök között. Doboza színes, nekem kissé túlcicomázottnak tűnik, ezért félve vettem le a polcról, nehogy valami gagyi legyen.
Kibontás után azonban elszállt a félelmem, igenis profi sörről van szó, legalábbis ezt hiteti el a fogyasztóval. Magas alkoholtartalma miatt kicsit száraz érzés jelentkezik a kortyolás után, ízében a Soproni 1895-höz tudnám hasonlítani, csak erősebb kiadásban. Ritkán ittam ilyen erős sört, de csak pozitívan tudok nyilatkozni róla. Nincs féktelen habzás, semmi utóíz, semmi kellemetlen dolog, csak maga a sör. A neten kutatva megtudtam, hogy létezik normál változatban is, nemcsak az általam látott extra erős. Szívesen kipróbálnám azt is!

Összetétele: Víz, árpamaláta, és komlókivonat
Alkoholtartalom: 7,9%
Gyártja: Eichbaum-Breuereien AG, D-68151 Mannheim, Németország

Itt vettem:
Budapest, Match Westend, kb 480 Ft (a blokkot sajnos kidobtam)

Értékelés:
Újra vennék? – Igen!
Megérte? – Igen!

Sör pontszám: 8/10
Ár/érték arány: 5/10

3 megjegyzés:

  1. Én ittam simába is!!Elég jó!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

  3. Én kóstoltam több ilyen magasabb alkohol tartalmú, egyszerűbb, olcsóbb dobozos sört, és nekem mindegyiknél volt egy édeskés alkoholos, kellemetlen utóíz, ami miatt nem bírtam két kortynál többet inni egyikből sem, szóval nem tudom, hogy az én ízelelő bimbóimal van e baj, vagy tényleg rossz (finoman fogalmazva). =D

    VálaszTörlés